Smink

Nu kommer bilder på vad jag har använt för smink idag. Det kommer först bilder på basen sedan ögonen och sist läpparna. Det är alltså bilder på produkterna jag använder. Innan så tvättade jag ansiktet med en rengörande mousse och sen tog jag en mattande dagkräm.
Basen:


concealer: Viva la diva
concealer borste: Make up store, nmr 105
faundation:
L'Oréal Paris, matte morphose (använder inte alltid)
faundation borste: Make up store
puder: Isadora, mineral powder nmr 1
puder borste: Make up store, nmr 357
rouge:
L'Oréal Paris, ur paletten star secret kit (använder inte alltid)
rouge borste: H&M


ögonskugga: Make up store, namn muffin
ögonskuggeborste: H&M
ögonfransböjare: Åhléns
mascara: Nivea, Extension


salva: Salubrin
läppstift: Isadora, inget nmr
läppglans: Isadora, namn organza pink

Det var väl det. Om ni undrar så använder jag salva för att inte mina läppar ska bli torra. Använde faktist inte alla produkter jag skrev upp men det mesta. Kommentera gärna om ni vill veta mer om mitt smink. :) Nu ska jag mysa framför TV:n utan godis?! Ja, det är sant. haha, men jag har godisförbud. :/ Så jag får inte äta godis. Inte chips och läsk heller för den delen. Men livet är som det är. hehe! Men vi hörs senare.

kyss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0