*gääsp*

hej! Jag har vaknat för en stund sedan och typ inte gjort så mycket. Idag kommer mina kompisar Lovisa och Anna hit. :D Vi ska typ vara här hemma och så ska vi kanske till täby. Men nu precis har jag fått reda på att vi ska på hus visning imorron. Vi kanske ska flytta. :O OMG! Vill flytta men ändå inte. Huset ligger inte så långt ifrån där jag bor nu så det är ganska bra. Huset är nästan lika stort som vi har nu. Och det är typ snyggt innanför men utanpå är det fult. :/ Synd! Men då kommer jag typ få ett snyggt (snyggare än nu.) rum med tv kanske. :D Haha, men jag kanske vill flytta men jag vet inte. Vi kommer iaf tjäna pengar på att köpa nytt hus för att det är typ som dubbel hus. En lägenhet och en villa. Och mormor och morfar kommer bo i lägenheten och då sparar vi ju pengar och har råd med andra roliga saker eftersom dom måste ju också betala endel av huset. Vi ska iaf dit och kolla imorgon. Men nu ska jag klä på mig och sminka mig vid mitt nya sminkbord. ^^ hehe, hörs senare!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0