Ojojj..

Nu tycker jag själv att jag är knäpp. Jag säger att jag ska börja uppdatera oftare, uppdaterar i ngn vecka, sen bloggar jag inte mer. Och det är ju gaalet eller hur? Men nu till julen kommer jag nog börja blogga. Jag säger KANSKE! Ska försöka slänga in inlägg lite då och då. Det har ju hänt ganska mycket under tiden jag varit oaktiv. :) Det är ju så ruligt! Men det som har hänt dom senaste veckorna är typ att jag har blivit lucia, och så har jag fått massa kläder av mamma från London, och så igår fick jag en sminkkalender och idag fick jag moonboots! :D Vi kollar också på att köpa en canada goose (från typ tradera) i typ svart eller brun. Och sen idag när vi köpte moonboots köpte jag också (egna pengar) en svart tajt midjekjol. Hade tänkt att ha den på festen på fredag. Om jag får gå för mamma, har inte frågat än. Jag väntar på rätt tillfälle. Men nu sitter jag här och lyssnar på julmusik. Älskar julen otroligt mycket! Allt med julen är mysigt, advent är mysigt, lucia, att julpynta, att julpyssla, att sitta och lyssna på julmusik, att åka pulka, att gå och handla julklappar till släkten osv.. och så självklart att fira julen med släkten! det är nog det mysigaste. Men nu ska jag ner och fika. Varm choklad och lussebulle är bääst! Hörs sen!

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0