Hej everybody!

tjjaaa, nu kom jag hem från dansen för ett tag sen. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag, mamma och Axel (min brorsa) ska adventsfika lite snart tror jag. :) Älska..! Haha, det gjorde vi ju typ i söndags! Men jag hadetänkt att göra ngn sminkvideo typ eller något. Vad tycker ni om det? Haha, ingen kommer svara. Men jag har ju liksom aldrig gjort det och detta är ju liksom en sminkblogg så, ja! Tänkte göra en julsminkning nu när det är jul snart och så. Men ni får se om det blir något. Vi hörs! P.S: förresten så var moonbootsen jätte sköna och varma och dom läcker inte in heller så jag rekommenderar dom verkligen!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Dessi

JA! Just do it ;)

2010-12-01 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0