helluuue!

Hej alla! Idag var jag i skolan i en halv lektion. hehe!! Men det var för att jag var hos doktorn och kollade hur lång jag ska bli. Vi satt och pratade jätte länge. från kl. 9.40 till 11.00 var jag där. Och idag sågick vi i skolan till kl. 11.40 så jag skulle ändå inte hinna vara i skolan. Menmen, nu är jag hos min faster och hennes hund. Hunden Sickan som den heter har fått 6 stycken vita valpar. aww! dom är såå himla söta. BILDER KOMMER!! Nu är jag inne på datorn och ska snart hitta på något. Men ha det superduper!

Byebye äppelpaj!!


P.S: Jag vet att jag skrev att det skulle komma en sminktutorial med Lisen men hon ville inte så det får bli en annan gång tyvär! :/

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag har fler favorit låtar än bara dom :P ♥

2010-08-24 @ 18:15:27
URL: http://absolutliisen.blogg.se/
Postat av: Lisen

uppdatera dåååå! :D ♥♥♥

2010-10-06 @ 18:02:39
URL: http://lisenfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0